Algemeen Forum Memotrip.nl/kijkaan

http://www.memotrip.nl/kijkaan/
Hoe werkt Astrale Sex?
Gepost door : Wim Heins
Op: 04/03/2009 10:45
CHAT-SESSIE OVER HET HOGERE
Wim Heins zegt: (09:55)
Rakshasi, ik heb nauwelijks ervaring met chatten, stoor ik je?
Rakshasi zegt: (09:55)
Jij mij storen? Ligt eraan waarvoor.
Wim Heins zegt: (09:55)
Alleen maar even kort kijken hoe het werkt.
Rakshasi zegt: (09:56)
Buzz!
Rakshasi zegt: (09:56)
Buzz!
Wim Heins zegt: (09:56)
Ja dat wou ik eens zien.
Rakshasi zegt: (09:56)
Ben je nu gestoord, lijkt op muzak maar dan anders?
Wim Heins zegt: (09:56)
Nou het geluid valt mee en nu dat er is hoeft het beeld mijn ogen niet per se op de proef te stellen, maar het is toch bizar fraai.
Rakshasi zegt: (09:57)
Okee ben je in Amsterdam?
Wim Heins zegt: (09:57)
Ja en omdat ik op Hyves beland krijg ik melding dat jij er ook op zit.
Rakshasi zegt: (09:5
Bof jij even, meestal zet ik mezelf uit oftewel offline.
Wim Heins zegt: (09:5
Ja, ik ga nu weer, en even iemand afstandsreiki geven.
Rakshasi zegt: (09:59)
Okee een astrale knuffel.
Wim Heins zegt: (10:03)
Zit je op het Clickpunt?
Rakshasi zegt: (10:05)
Ja, naast een aanhangster van Amma. Heeft Amma eigenlijk kinderen of alleen devotees
Wim Heins zegt: (10:06)
Alleen devotees omdat ze volgens één harer DVD's als jong meisje besloot zich aan een celibatair leven te wijden en nog een uithuwelijking wist te verijdelen, althans de kandidaat effectief wist weg te jagen.
Rakshasi zegt: (10:07)
Astrale sex is ook bevredigend.
Wim Heins zegt: (10:07)
Bedoel je dat langs die weg het lichaam tot zijn orgasme komt?
Rakshasi zegt: (10:0
Ja, en ik wil het niet met jou oefenen want dan zit je in mijn aura.
Wim Heins zegt: (10:0
Bedoelde ik niet zozeer, alleen je snapt dat het onderwerp me meteen intrigeert. Ik weet niet in welke klas jij zit, maar ik zit op de kleuterschool in dit opzicht, dus valt er voor mij nog niet zoveel astraals bewust te voelen zal ik maar zeggen.
Rakshasi zegt: (10:09)
Als je geen kind kan zijn kan je het hogere ook niet bevatten omdat dat spelen met de elementen is. Kijk maar naar Khrsna Lila.
Wim Heins zegt: (10:10)
Ja, ooh. Trouwens met wie oefen jij dan astrale sex en is het dan geen bezwaar?
Rakshasi zegt: (10:11)
Met een heel lief vriendje dat 15 jaar jonger dan mij is.
Wim Heins zegt: (10:11)
Maar in welk opzicht zou je mij niet in jouw aura willen hebben en hem wel, hoe zit dat?
Rakshasi zegt: (10:12)
Omdat ik met hem al jaren een relatie heb. En ik jou leuk vind voor vriendschap maar niet lichamelijk in je geinteresseerd ben.
Wim Heins zegt: (10:13)
Is in orde, hoe werkt astrale sex?
Rakshasi zegt: (10:13)
Als je los genoeg in je lijf zit kan je uittreden en naar die ander gaan 's nachts.
Wim Heins zegt: (10:13)
En hoe reageert die dan?
Rakshasi zegt: (10:13)
Als hij er niet van gediend is krijg je een astrale mep of hij valt wakker uit zijn nest.
Wim Heins zegt: (10:13)
Hoe kan je astraal klaarkomen?
Rakshasi zegt: (10:14)
Je blijft met je lichaam verbonden en daar voel je de sex aankomen.
Wim Heins zegt: (10:14)
Een heel nieuw gebied. Ik moet trouwens plassen. Als je nog verder wil moet je 2 minuten geduld hebben, want ik loop even weg, dag.
Rakshasi zegt: (10:16)
Zeikerd, ik hoop dat ik niets vreemds doe dat dit verdwijnt want ik wil het graag uitprinten.
Rakshasi zegt: (10:16)
Buzz!
Rakshasi zegt: (10:16)
Buzz!
Rakshasi zegt: (10:16)
Je 2 minuten zijn om en je bent er niet.
Wim Heins zegt: (10:17)
Weet je zeker dat ik het fout had?
Rakshasi zegt: (10:17)
Ach wat zullen we zeggen. Ik sluit je af.
Wim Heins zegt: (10:17)
Goed, tot een andere keer, bye.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Ad Mini
Op: 04/03/2009 11:26
Astrale Sex in "Door De Poort"
Bestaat er zoiets als uittreding? Kan je geest als zelfstandig entiteit je lichaam verlaten? Als we de vele verhalen mogen geloven is dat geen enkel probleem.
Soms gebeurt uittreden spontaan, zo zijn er verslagen van mensen op een operatietafel die zeggen losgekoppeld van hun lichaam de operatie gevolgd te hebben.
Anderzijds zijn er culturen die doelbewust uittreden. Zo beschreef Redmond O'Hanlon hoe hij samen met een gids in de jungle van Zuid-Amerika op zoek was naar een verborgen levende idianenstam. En terwijl ze door de jungle ploeteren vraagt O Hanlon zich opeens af "als de indianen verborgen leven hoe weet de gids dan waar we heen moeten?"
Het antwoord blijkt simpel. De gids laat 's nachts zijn 'geest' vrij om als een arend over de jungle te vliegen om sporen te vinden en het pad te verkennen. Uiteindelijk vinden ze de stam.

Sten Oomen gaat nog een stap verder. Ik ontving twee exemplaren van haar laatste boek met de intrigerende titel; "Door de Poort, Ervaringen met astrale erotiek".
Het boek begint met een voorgeschiedenis, geschreven door Claudia van der Sluis, en laat de lezer kennis maken met het fenomeen uittredingen. We leren onder anderen hoe we het stoffelijke lichaam kunnen verlaten en ze beschrijft stap voor stap de fases die men tijdens dat proces doormaakt. Deze wetenwaardigheden vormen het kader waarbinnen Sten haar persoonlijke verhaal vertelt.
Het boek leest vervolgens als een persoonlijk dagboek waarbij ze met volle overgave vertelt over haar ervaringen met uitreding en haar reis door de astrale wereld. Tijdens haar uittredingen beleeft de 'astrale Sten' wonderlijke emotionele avonturen met andere entiteiten. Als een soort Alice in Wonderland, maar dan in soft-erotische contex, doet ze uitgebreid verslag.
In dat opzicht is het een uniek boekwerk. Velen hebben al geschreven over astrale entiteiten zoals 'gidsen' en 'engelen' en de functies die zij vervullen. Weinigen koppelen dat aan persoonlijke ervaringen op een wijze zoals Sten Oomen dat doet. Sten legt in haar boek uit dat zij niet de enige is die ervaringen heeft met het 'sprituele kosmisch genot' hoewel ze de kanttekening plaatst dat het voornamelijk vrouwen zijn die dergelijke ervaringen hebben.

Die bewering klopt voor mij in ieder geval wel. Ik, als man, herken niets in de verhalen die Sten schrijft. Veel verder dan wat geile dagdromen ben ik nooit gekomen. En zelfs daar kwamen in mijn geval geen entiteiten in voor. Maar dat zegt natuurlijk niets over de ervaringen die Sten heeft gehad, of uittredingen in brede zin. Bent u benieuwd naar de ervaringsverslagen van een aparte dame die met een nat slipje reist in een wereld die velen niet voor mogelijk houden, dan is dit boek voor u.

Bron: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1185

Gepost door: Tanja
Op: 04/03/2009 11:31
Astrale Erotiek
Tijdens uittredingen en verwante geestestoestanden gebeurt er het een en ander met je stoffelijke lichaam alsook met je astraallichaam. Er kunnen soms, of zelf vaak, sterke erotische en/of seksuele gevoelens naar boven komen, schijnbaar ongevraagd en onverwacht. Het blijkt dat er op dit gebied sterke behoefte is aan informatie; reden waarom dit onderwerp hier apart behandeld wordt:
http://www.doorhetraam.nl/AstraleErotiek

Gepost door: Rakshasi
Op: 10/03/2009 06:36
Ad mini, als ik je veronderstelling zo lees lijkt het alsof het bij Haantjesgedrag niet werkt en wel bij vrouwelijke energie. kan je daar meer over vertellen.

Gepost door: Ad Mini
Op: 05/04/2009 13:37
Nee Rakshasi, daar kan ik niks meer over vertellen, jij wel??
Als je meent dat ik haantjesgedrag heb ben voel ik me wel wat in mijn kam gepikt.
Ik weet alleen maar niet hoe ik moet uittreden.
Ad

Gepost door: Joost Stalknegt
Op: 16/04/2010 23:52
HEBT U HIER WAT AAN:

http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Seks-met-een-geest/



| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |