Algemeen Forum Memotrip.nl/kijkaan

http://www.memotrip.nl/kijkaan/
De Arrogantie der Oranjes
Gepost door : Dirk-Jan Duif
Op: 18/02/2012 11:34
JOHAN FRISO UIT ZIEKENHUIS NAAR GEVANGENIS
Per 17 februari 2012 kregen we het bericht, dat Prins Johan Friso een ernstig ski-ongeluk heeft gehad, doordat hij zich op een gedeelte van de piste had begeven, waar een waarschuwing gold. De waarschuwing hield in, dat het gevaarlijk zo niet onverantwoordelijk was om daar naar toe te gaan.
Maar niets van dit alles: meneer moest zich zo nodig toch op dat terrein begeven. Nu roept de wereld ach en wee, omdat hem dit is overkomen, maar eigenlijk zouden ze hem strafrechtelijk moeten vervolgen, omdat er een verbod van kracht was, om zich daar te begeven. Niet alleen heeft hij zijn leven en dat van degenen, die bij hem waren in gevaar gebracht, maar ook hebben hulpverleners hun leven in de waagschaal moeten stellen om hem daar weg te halen. Ieder ander, die deze stunt uithaalt, wordt door de politie gearresteerd en strafrechtelijk vervolgd. Ik hoop dat hij het overleeft, maar ik vind wel als hij hersteld is, dat hij gewoon strafrechtelijk vervolgd moet worden, want waarom zou hij anders behandeld worden dan iedere andere burger?
Ik heb jarenlang zelf in de bergen gelopen en allerlei tochten ondernomen en ik zelf altijd het advies opgevolgd van de “Huttenwirt”, die met de omgeving bekend was. Wat Johan-Friso nu uitgehaald heeft, is het zoveelste staaltje van onverantwoordelijk gedrag, dat in de loop der tijden door Nederlanders werd uitgehaald. Dat ze hun eigen leven in gevaar brengen, is tot daar aan toe, maar de plaatselijke hulpverleners moeten ook hun leven in de waagschaal stellen om iemand daar weg te halen. Ik hoop, dat justitie in Oostenrijk zo veel ruggengraat hebben om hem voor de rechter te brengen.


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Margje
Op: 18/02/2012 11:36
Hoe overmoedig kun je zijn om een fase 4 te negeren, terwijl fase 5 onacceptabel is. Hij stelde zich dus boven wetten. Hoe jammer eigenlijk!

Ik heb geen hekel aan het koningshuis. Ik heb wel wat tegen hun arrogantie.



Gepost door: Geen Nieuws
Op: 19/02/2012 12:20
LAWINE VRAAGT NIET VOORAF OF IDIOOT VAN ADEL IS

En de oranje Lech-carrousel blijft doordraaien.
Veel mensen waren boos op het NRC omdat die via een toevallig aanwezige medewerkster details naar buiten bracht over de toestand van Friso. De Elsevier die daar de dag tevoren ook dankbaar gebruik van gemaakt had, keerde gisteren terug op haar schreden want vond dat wat de NRC gedaan had was schandalig:

* In Oostenrijk is veel belangstelling voor het ongeluk en de gezondheidstoestand van prins Friso. De meeste kranten brengen het nieuws op de voorpagina en de televisiestations geven regelmatig de laatste stand van zaken door.

...waarna de volgende dag de EW o.a. meldde :

* Lezers walgen van de werkwijze, zo blijkt uit de honderden reacties onder de verantwoording van Vandermeersch. ‘Ronduit ordinair,’ vinden velen. ‘Schaam u diep!’ schrijft een lezer. En: ‘Ethisch en juridisch volstrekt ongepast.’Een ander schrijft dat ‘de grenzen van het gewone menselijke fatsoen zijn overtreden’. ‘Is dit nu de NRC of De Telegraaf?’ vragen velen zich af. ‘Wat jammer dat juist het NRC methoden gebruikt die ik van de paparazzi verwacht

Lezers, het zal u duidelijk zijn, dat er een soort broodnijd oorlog heerst bij de Nederlandse media. Nu is dat niet zo verwonderlijk, want als je je als krant, TV of andere informatiebron wilt houden aan de hapklare brokjes bijgepoetste en leugenachtige ”waarheid” die de RVD over ons land uitstrooit, dan krijg je situaties waarin gossip en achterklap hoogtij vieren PLUS en dat is het meest essentiële, dat de Nederlander niet het nieuws ontvangt waarop hij recht heeft. De vraag blijft overigens of onze medeburgers wel de waarheid willen lezen of horen, als deze niet overeenkomstig is het door jaren heen middels vakkundige indoctrinatie gecreeërde verwachtingspatroon. Los van dit alles de typische hypcriete meehuil mentaliteit van helaas vele van onze landgenoten.

De Telegraaf, altijd vooruitlopend als het gaat om draaierijen, weet nu al zeer suggestief te melden, dat er zal onderzocht worden wie de lawine veroorzaakt heeft en dat de meest ervarene dan de schuld zou kunnen treffen het ongeluk veroorzaakt te hebben. Een zeer kwalijke suggestie, want dat zou er wel eens toe kunnen leiden, dat opeens de hoog bejubelde ski ervaring van Friso gebagetelliseerd wordt , “hij is dan opeens een beginner” en zijn begeleider de schuld in de schoenen geschoven wordt.

Nog onlangs wist de zelfde krant te melden dat Pieter van Vollenhoven toch echt niet de schuldige was van het dodelijke auto ongelijk waarin hij , eveneens tijdens de wintersport , betrokken was. Oostenrijkse media vertelden een ander verhaal.

Trouwens, maar dat tussen door, zou het de oranjes niet gesierd hebben, als zij de reddingswerkers en vrijwilligers die meerwerkten onder eigen levensgevaar Friso te bevrijden, niet even kort hadden toegesproken en bedankt ? Nee, niets van dat al, hetgeen de Oostenrijkers dan ook terecht opvalt, waarbij, en wederom dat hoort of leest u niet, de Oostenrijkers zelf het helemaal niet zo hebben met Friso en zijn aanhang. Wat zou er gebeurd zijn, indien het gewoon om Herr Müller gegaan was, vraagt men zich zeer terecht af. De meeste reacties in de locale persblogs werden gewist omdat de toonzetting de oranjes geheel afbrandden, hetgeen dus door de moderatoren niet werd geplaatst om de emoties te controleren. Toch nog enkele toegiften:

* Mitleid mit jemandem der ein solches Ereignis bei derartigen Schneeverhältnissen fahrlässig herausfordert und auch noch Andere in Lebensgefahr bringt, hält sich in Grenzen

* Adel schützt vor Torheit nicht, ist ja mega verantwortungslos von einem Familienvater mit zwei kleinen Kindern bei
Lawinenwarnstufe 4 in freies Gelände abzufahren. Lawinen machen auch vor einem Prinzen nicht halt.
Trotzdem wünsch ich gute Besserung schon wegen seiner Familie

* In Ischgl ist am Mitwochnachmittag eine Lawine auf einer Skipiste abgegangen. Dabei wurde ein Schwede vor den Augen seiner Söhne verschüttet. Für ihn kam jede Hilfe zu spät!!! Dieser Mann war nicht abseits der Piste unterwegs!!!!
Über diese tragischen Unfall, gab es keine Schlagzeilen!!!

* Man, man ,wegen dem Prinzele der sich hier eindeutig neben den Pisten bewegt hat tagelang soein Fass aufzumachen, ist schon toll! Was würde man bei einem NO-Name machen, der vor bald 2 Tagen verschüttet worden wäre, das würde hier erst gar nicht mehr erwähnt werden! Wer Blinklichter und Stufe 4 ignoriert, der spielt nun mal mit seinem Leben und ein Lawine fragt sicher nicht ob das ein Adliger Idiot ist oder ein Herbert Müller.

* Wenn diese person johann weber oder sonstwer geheißen hätte, würde es niemand interessieren.
Dieses mediale spektackel was sich vol.at leistet, ist schon unter aller würde und zudem hält sich mein mitleid in grenzen. Wer so saublöd ist und bei lawinenwarnstufe 4 auf die piste geht, gehört hinterher noch bestraft. das ist pure fahrläßigkeit und gehört auf das schärfste bestraft. Und dann auch noch die retter und andere bergungsleute die sich wegen diesem deppen in gefahr geben müßen. Unglaublich. Hoffe nur das diese person alle bergungskosten verrechnet bekommt.

* Würde mal gerne näheres über die genauen Tätigkeiten des Prinzen erfahren, der hat doch sicher mehr Dreck am Stecken als unsere gesamte Regierung. Vor allem im Hinblick auf das Milleardenvermögen der Oranier, welches durch Sklaverei und Ausbeutung anderer Völker der vergangen Jahrhunderte bis heute zustande gekommen ist – da ist es gut, einen Wirtschaftsexperten wie diesen Prinzen in der Familie zu haben, hat er doch bei McKinsey gelernt. McKinsey wird oft als Prototyp der am shareholder-value orientierten Unternehmensberatungen gesehen – die somit die schmutzigsten aller Manager hervorgebracht haben und immer noch bringen. Ich verstehe daher diesen Rummel um einen halbseidenen Manager nicht

Hieruit blijkt wel hoe de Nederlandse “censuur” hoogtij viert en de Oranjefamilie weer eens zeer selectief omgaat met het moment dat zij wèl en wanneer zij niet in de belangstelling willen staan.




Gepost door: Onno Nozem
Op: 19/02/2012 12:29
Wat een ongelooflijk domme actie van onze studentikoze fluim uit Den Haag, Mark Rutte, die meende namens ALLE Nederlanders gisteren de oranje-familie een hart onder de riem te moeten steken vanwege het door eigen schuld veroorzaakte ski-ongeluk van Friso, van wie onze ski-professor René Froger wist te melden dat hij Friso regelmatig tegenkomt in Lech en dat Friso een zeeeeeer ervaren skiër is. Froger hoort in de zelfde categorie als onze premier: domme meehuilers en nog dommere aandachttrekkers.

Als Friso net als zijn andere familieleden onder en boven de wet meent maling te hebben aan voor iedereen duidelijke risico’s, dan gedt: eigen schuld, dikke bult.

Vandaar dat ik hier benadruk dat ik NIET MEELEEF met de Oranjes.


Gepost door: Theo Schreef
Op: 19/02/2012 12:42
Wat doet die Lampelul daar op de kosten van de belastingbetaler? In crisistijd niet meebezuinigen en helemaal nooit belasting betalen, toe maar.
Na een prins van onderwaterland hebben we nu ook een onder de sneeuw-prins.

Medewerkers van de RVD zijn vandaag naar Oostenrijk vertrokken, voor het regelen van het fotomoment tussen pers en "onze oranjes".
Nou ja, volgens mij is er in ieder geval nu 1 wit.

Het was nog niet zeker of friso wel bij het fotomoment aanwezig zou zijn.
Ik weet het wel, hij is daar niet aanwezig en ik ben niet van de RVD en ook niet onderweg naar Oostenrijk.

Nu dit pikkie BUITEN de baan is gaan ‘spelen’ en naar het ziekenhuis gebracht is zal de rekening hiervoor weer bij ONS terecht komen want bij die uitbuiters is het nooit de gewoonte dat zij rekeningen betalen.

In Oostenrijk hebben ze een heleboel veilige pistes, maar dan moet je skiën met het gepeupel en dat doe je in zo’n positie natuurlijk niet.

Hij was altijd nogal omhooggevallen, maar nu niet meer!
Mocht hij het niet overleven, voor Mabel geen probleem want Holleeder is net vrij. Dus kan ze zo haar oude beroep weer oppakken.

Gepost door: Bert
Op: 19/02/2012 12:45
Ik zet even een NOS staatsjournaal aan. Er is werkelijk op 1 Duitse president probleempje na geen ander nieuws geweest dan over ene Friso. Noord-Korea zou jaloers zijn. Alleen de huilende en medelevende mensen ontbreken nog.
Alles werkt op volle toeren om ons maar er van duidelijk te maken hoe belangrijk ze wel zijn.
Ik kom er alleen onder uit door alle radio’s en tv’s uit te zetten. Ongelofelijk wat een aandacht. Met stomheid geslagen. Ik ben allang in een Noord-Koreaanse droom beland.

Gepost door: Monique
Op: 19/02/2012 12:53
Prins Friso is mede oprichter van Wizz Air (budget vliegmaatschappij in Oostblok.
Wizz Air en Ryanair zijn de maatschappijen die zich bezig houden met Chemtrails ofwel Geo engineering. Zogenaamd afkoelen van de aarde met zeer zware super giftige metalen in de lucht en over ons uit te sproeien. (dit eerder om de bevolking te reduceren tot een derde). Dit zijn namelijk de wensen van NWO waar Friso ook werkt:

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/4512/friso-in-nwo-club-wolfensohn

Prins Friso zat of zit in zeer nare praktijken!

http://herstelderepubliek.wordpress.com/2012/01/09/huis-van-oranje-en-het-olgacom-project/


Gepost door: Pim Peins
Op: 19/02/2012 18:03
Ach och heel Nederland leeft mee en bidt om zegen voor onze geliefde prins Vries-zo. De lawine schijnt nog even te zijn gestopt om te vragen of hij soms van adel was. Maar toen hij ontkende om uit te leggen dat hij nog hoger was, toen stortte de lawine zich al op hem. Ik beweer niet dat Vries-zo als straf van God omdat hij geen belasting betaalt nu hersendood is, maar wel dat de Nederlandse betaler zijn kwajongensgedrag moet vergoeden. De RVD stuurt de media aan om vol compassie het volk te informeren dat hij toch niet zo een goede skiër was zodat zijn vrienden de schuld kunnen krijgen. Onze geliefde majesteit moet krom lopen en omarmd worden door het gangstermeisje Mabel dat na de dood van Vries-zo haar oude vak gewoon weer kan oppakken omdat Holleeder net vrij is. Zullen we wedden wanneer de uitvaart is in de kerk te Delft?

Gepost door: Dirkje Tuinslager
Op: 25/02/2012 00:10
Ik wil me nadrukkelijk distantiëren van grappen zoals "het kan Friso of dooien" omdat ik misselijk wordt van spotten met het verlies van een zoon. Ook ongepast is de zogenaamde woordspeling dat Friso zo lang onder de sneeuw heeft gelegen dat de prins Bernhardhond hem niet meer kon helpen. Zulke grappen maak je niet wanneer mensen een drama beleven, ook niet van koninklijken bloede, of andersom. Het is stuitend dat er zelfs hier geen beter vermaak schijnt te zijn dan leedvermaak. Geniet men er dan soms van dan deze mensen niet alleen hun welverdiende vakantie zien omslaan in een nachtmerrie, maar dat men deze hoogopgeleide erudiete prins hoogstens nog zal meemaken als een zwakzinnige? Is dat dan zo leuk op Koninginnedag?

Gepost door: R.E.E. Publikein
Op: 04/06/2012 09:02
In 1979 heeft prinses Beatrix een tv-film gemaakt om te bepleiten dat haar onderdanen zich zouden aanpassen aan de immigranten die men voornemens was tegen wil en dank te laten komen.
Andere Tijden heeft hierover weer een politiek correcte uitzending gemaakt waarin standaard wordt geslijmd zelfs door Wiegel.

http://www.geschiedenis24.nl/andere-tijden/afleveringen/2011-2012/Beatrix-en-de-buitenlanders.html


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |